Doktor Roads svarar: 10

Från: Bankrånare

DocRoads
Jag vill gärna ha lite tips om var det finns snabba pengar. Helst inte runt Stockholm för där är jag lite föör känd, om du förstår vad jag menar.
PS Allt under 2 miljoner är ointressant

Greta, lås dörren, det finns tydligen brottslingar på fri fot. Undrar vad polisen sysslar med. Vadå Greta, vad menar du?
Kommer patienterna inte in då? Nähä, just det. Men Greta, jag lurar honom.

Bäste bankrånare
Greta och jag är de fattigaste personerna i hela Skåne och vi bor inte längre på Gröngatan i den där lyxvillan. Tro inte allt vad som står i skvallerpressen.
Förresten, herr rånare, så har jag hört att bankerna i Norrland har Öppet hus denna vecka. Norrland är svaret på dina böner, tro mig!

Skriv till doktorn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0