Doktor Roads svarar: 11

Från: Laura
Jag kom hit för att jag ville veta om Greta - din fru - verkligen är så ung, snygg och vacker som på bilden. Hur bär doktorn sig åt för att behålla henne? Jag menar, du är ju så gammal och så.

Greta, Greta där här frågan var svår.... titta här. Hur gör jag egentligen? Vad ska jag svara?

Kära Laura
Antagligen är det att jag köper blommor till henne när hon låter mig gå ut, dom gångerna jag hittar till blomsteraffären. Eller kanske att jag inte skulle klara mig så bra utan henne!

PS (av Greta)
Hoppas doktorn inte läser detta tihi.
Laura, det är inte alls som du tror, alltså pengarna. Doktorn är den bästa person som finns och han verkar inte alls så gammal som han ser ut - alltså förutom att han är lite virrig och glömsk och så. Han är helt enkelt min kärlek! Dessutom är det väldigt roligt att arbeta med doktorn - man får ju träffa en massa kändisar och så!

Skriv till doktorn
Postat av: emma



alltså nu har jag läst allt. haha. tack. sluta inte!!

2008-09-05 @ 09:59:40
URL: http://dushi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0