Doktor Roads svarar :2

Från Michael J

Hey doctor!
I need a face operation, again. Do you plan to visit then USA next month?
Michael Jackson, Orlando FL, USA

Men Greta! Det här är ju engelska. Vad står det?

Jaha. Mikael, va Michell eller... Jackson, sa du det? Ansiktet? Nästa månad? Jaha, det är ju tomt i kalendern, men tror han att jag är nån sorts riktig läkare eller? Jaja, jag får väl svara...

Du Mikael, jag skulle gärna hjälpa dig med... Greta, kan ju hämta mitt kaffe? .. eh ansiktet men jag har lite dåligt med pengar just nu. Kan du skicka ett förskott på en tusenlapp eller något så hör jag av mig senare i veckan. Jag tror inte det är något större problem med ditt ansikte, vi har fina grejor här i Sverige - Greta använder en massa det har jag sett.

Jag kommer över till dig med några prover så fort jag fått pengarna....

Skriv till doktorn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0