Doktor Roads svarar :3

Från Ragnar House

Som svensk representant för House Media Corporation vill jag försiktigt undra om det är tänkbart med ett samarbete.
Doktor House har en fråga också, han undrar vad i helvete du sysslar med?
m v h Ragnar


Greta! Jag har fått en fråga från min idol, doktor House!! Se här (viftar med brevet)  Vad han skriver? Han vill köpa mig verkar det som. Ett samarbetsavtal Greta. Packa väskorna vi ska till Hollywood!

Eller, vänta, vi kanske ska kolla först, det kan ju vara en bedragare...  Men du Greta här skriver House ju själv och undrar vad i helvete jag sysslar med. Det måste ju vara House själv... jag svarar.

Vi är tacksamma - Greta och jag - att få detta erbjudande, även om vi är mitt uppe i en högsäsong och har förfärligt mycket att göra så har vi svårt att neka till att medverka i ett par-tre avsnitt av er serie. Beträffande House vänliga fråga om vad vi gör, så vill jag påpeka att vi inom den filosofiska medicinens område är lika välrenommerade som House är inom - ja vad han nu kallar det.

Så var vänlig meddela manusskrivarna att de kan gå igång redan i kväll...

Skriv till doktorn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0