Doktor Roads svarar :8

Från: Blogger nummer 1

Jo doktorn! Det är så att jag fastnar hela tiden ute bland alla bloggar. Hur gör jag för att sluta?


Ojoj Greta, här har vi nog vårt svåraste fall hittills. Greta? Var är du? Tvättar kläder? Men Greta, vi har väl kläder på oss. Nu behöver någon vår hjälp här. Ta genast fram receptboken!

Tack, låt mig se. Greta, mitt kaffe. Det är ju kallt! Ja, där har vi det, blogg-sjukan. Hrm... Jo det här blir bra.


Kära Bloggare
Greta och jag har med bestörtning tagit del av ditt prekära tillstånd och rusar till hjälp. Att fastna är aldrig roligt, jag fastnade själv med skägget i duschkabinen i morse och Greta fick nästan en chock när hon såg det.


Som tur är har jag hittat ett recept som kan hjälpa dig. Det kan finnas vissa biverkningar, men det hjälper.


För att undvika fastna i bloggar, gör följande:


Kontrollera noga att bloggen du är inne på är en modeblogg eller en annan blogg med ett helt ointressant innehåll. I detta fall är det riskfritt att läsa i någon minut.


I annat fall stäng genast ner sidan och välj en av bloggarna på mest-aktiva-listan i stället.


Undantag: Om du fastnar i bloggen matspalats så ring brandkåren.


Skriv till doktorn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0