Väntrummet

Hej - jag heter Greta. Doktorn är upptagen just nu, men sitt ner och vänta så länge så kommer han kanske snart att ha tid med dig. Under tiden kan du fundera på vad det är du vill med ditt liv och ställa din fråga till doktorn.

Du kan behålla kläderna på, det är ingen riktig doktor (men säg inte att jag berättade det).

Skriv till doktorn
Postat av: M Mohammed

Bäste Dr Roads.

Mitt namn är Mohammed Mohammed, jag är född i Sverige men mina föräldrar är invandrare. Efter tio års studier har jag blivit läkare, men jag får inget arbete. Kan doktorn förklara varför?

2008-08-26 @ 00:22:22
Postat av: Michael Jackson

Hey doctor!

I need a face operation, again. Do you plan to visit then USA next month?

2008-08-26 @ 00:24:46
Postat av: House

Som svensk representant för House Media Corporation vill jag försiktigt undra om det är tänkbart med ett samarbete. Doktor House har en fråga också, han undrar vad i helvete du sysslar med?

2008-08-26 @ 00:44:30
Postat av: Musse Pigg

Bäste herr doctor.

Som du förstår är Musse inte mitt riktiga namn. Jag skriver till dig för att jag vill veta hur jag ska göra i en känslig fråga. Jag hittade en större summa pengar igår när jag var ute med hunden. Först blev jag glad, men nu börjar jag få dåligt samvete. Vad ska jag göra?

2008-08-26 @ 01:16:21
Postat av: G Bush jr

Hello Doctor R!

For the moment I have a nice job and a small house in Washington DC, but I fear I soon will be unemployed. What are the chances to start a new life in Sweden?

2008-08-26 @ 14:58:21
Postat av: Björn

Hej Doktorn

Jag heter Björn och sysslar med lite komedi o sånt. Jag var med i TV rätt mycket ett tag och allt var jättekul ändra tills jag fick höra att det finns någon gubbe i Skåne som heter Mats som är mycket roligare än jag :S

Vad ska jag göra? Jag får ju aldrig Carina om jag inte är bäst?

2008-08-27 @ 07:43:29
Postat av: Carl Bildt

Godmorgon!

Som du vet jobbar jag med lite utrikespolitik när jag inte har fullt upp med att försöka få min egen förmögenhet att växa.

Min fråga rör konflikten i Mellanöstern, du har säkert hört talas om Israel och Palestina och allt det där tjafset. Hur tycker doktorn att vi ska lösa det där? Tacksam om du kan svara redan idag så vi kan få det ur världen, för i morgon är det styrelsemöte...

2008-08-27 @ 10:08:52
Postat av: Blogger nummer 1!

Jo doktorn! Det är så att jag fastnar hela tiden ute bland alla bloggar. Hur gör jag för att sluta?

2008-08-27 @ 23:04:04
Postat av: Stefan Holm

Doktorn kanske kan hjälpa mig. Jag har ju ett OS-guld i höjdhopp och även vunnit i "På spåret" hos Ingvar Oldsberg, men jag känner nu att min karriär behöver ett lyft. Nu vill jag bli bäst i något annat. Finns det något hopp för mig?



Eller lägger jag ribban för högt?

2008-08-27 @ 23:59:05
Postat av: Angelica

sv kan hända kan hända :D

2008-08-28 @ 23:40:22
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Bankrånare

DocRoads

Jag vill gärna ha lite tips om var det finns snabba pengar. Helst inte runt Stockholm för där är jag lite föör känd, om du förstår vad jag menar.

2008-08-29 @ 08:09:52
Postat av: Bankrånare (samma)

Glömde säga att allt under 2 miljoner är ointressant

2008-08-29 @ 08:11:32
Postat av: Laura

Jag kom hit för att jag ville veta om Greta - din fru - verkligen är så ung, snygg och vacker som på bilden. Hur bär doktorn sig åt för att behålla henne? Jag menar, du är ju så gammal och så.

2008-08-30 @ 09:37:48
Postat av: Carita

HAHAHAHAHAHHAHAH JAG ÄLSKAR DEN HÄR BLOGGEN TYP! :*

"nej, Mats. fortsätt skriva om oss, annars har tydligen Greta och jag inte heller nåt liv!"

2008-09-01 @ 21:57:37
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Bäste herr doktor

Jag har sett att blogg.se fått en ny hemsida men jag hittar inte denna blogg bland dom mest lästa!?

Vad är felet doktorn?

2008-09-01 @ 22:50:04
Postat av: Långben

Jo jag undrar, är doktorn sjuk? Det är lite dålig aktivitet här?

2008-09-03 @ 21:41:31
Postat av: Göran Persson

Jag börjar bli lite trött på det här konsultandet. Känner mig lite hängig också. Kan det vara så att jag längtar tillbaka till mitt gamla jobb? Hoppas att doktorn kan hjälpa mig.

2008-09-06 @ 23:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0