Doktor Roads svarar: 14

Från: Göran Persson
Jag börjar bli lite trött på det här konsultandet. Känner mig lite hängig också. Kan det vara så att jag längtar tillbaka till mitt gamla jobb? Hoppas att doktorn kan hjälpa mig.


Nu ska vi se här. Hängig låter du inte bra. Greta, vad tycker du? Vad säger du om detta? Jaså, är det han - den Göran? Jaha, har har ju bott i Malmö! Det är ju en trevlig grabb!

Bäste Göran!
Du ska veta att jag haft en granne som hette Persson. Du vet han som hade en brun tax! Ni är antagligen släkt. Ska jag hälsa till honom?
Men du, Göran, det blir svårt att få tillbaka det gamla jobbet om du inte är i bra fysisk form och det där med hängig låter ju inte bra. Jag tror du ska satsa på långa promenader och lite spinning så ska du se att allt blir bättre.

När du känner att du är i form igen ska du gå med i moderaterna. Dom kommer ju att behöva en ny partiledare efter nästa val. Kämpa på Göran, du är störst!


Skriv till doktorn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0